Amanda!

Hierdie vrou. . .  Hierdie vrou is die fynste onder fyn kunstenaars.  Hierdie vrou roer die snare van my hart.

“State of the Heart”, Amanda Strydom se meesleurende kabaret oor Ta Maxi, het ek al gesien.  Gister, op RSG, kon ek my verbeel ek sien haar weer.

En ek het ver, ver, verder as net baie ver, verlang.  Na mense wat weg is en bly leef het, na mense wat ver is en altyd naby bly, na mense wat te na gekom het. Na mense wat op n afstand bly staan.

Lank lewe Amanda Strydom.  Amanda! Viva, Amanda, viva!

Lewer kommentaar

