Lugversorging teen aardverwarming?

Susan Maart 2013 116As geloof gaan oor goeie gedrag, is godsdiens `n grap en die kerk `n klug.

Geloof gaan oor hoe God my in Christus gryp en my genadig in sy Gees se greep houvas. Geloof sonder gehoorsaamheid maak God se gesag belaglik en sy kerk `n komieklike kuierplek. Gehoorsaamheid aan God is om gelyk te gee my hele lewe is sy genadige skeppingswerk in presies dieselfde mate as wat my lyf dit is. My gevolglike gedrag is op my beste net `n bietjie garnering…

Ek het hier eers besef hoe min mense dit verstaan.  Met die uitsondering van my Neder-Duitse vriende. Hier oor die water is moralitiet die enigste oorblywende waarde wat die kerk vir die samelewing het. Hoe noem Peet dit: `n bietjie lugversorging teen aardverwarming. Waardeloos, as jy my vra, sedert sedes `n opsie geword het, menseregte die paradigma en landswette die norm.

Jy kan regtig met Godsmoord wegkom.

Lewer kommentaar

